فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

تمیز کردن کیبرد

 

 

 

tamizkarikey

در این مقاله روش تمیز کاری و نظافت کیبرد یک کامپیوتر شخصی ارائه می گردد توجه داشته باشید که نباید برای تمیز کاری کیبرد لپ تاپ از این روش استفاده کنید.

گرد و غبار، کثافت و باکتری!

کیبرد کامپیوتر یکی از کثیف ترین جاها در اتاق یا دفتر کار است و حتی در بیشتر مواقع روی کیبرد باکتری بیشتری از  سنگ دستشویی وجود دارد. با نظافت کیبرد می توانید از شر باکتری های خطرناک خلاص شوید. همچنین جرم و گرد و غبار یا حتی مو می تواند سبب بد کار کردن کیبرد شود.

دستور العمل

قبل از تمیز کاری کیبرد ابتدا کامپیوتر را خاموش کنید و سپس سوکت کیبرد را از کامپیوتر خود جدا کنید در غیر اینصورت امکان صدمه دیدن کامپیوتر شما وجود دارد.

بسیاری برای تمیزکاری کیبرد آنرا وارونه می کنند خوب تکان می دهند تا گرد و غبار و آشغالی اگر وجود دارد خارج شود. یک راه موثرتر برای تمیزکاری استفاده از دمنده یا کمپرسور باد همراه با وارونه کردن آن است. اگر کمپرسور باد شما نازل باریکی داشته باشد می توانید آنرا بین کلید ها حرکت دهید تا ذرات خارجی راحتتر خارج شوند. اگر کیبرد شما قطعه ای که لق شده است نداشته باشد حتی می توانید از یک جاروبرقی استفاده کنید.

اگر کیبرد بسیار کثیف شده و بد کار می کند یا نیاز به یک نظافت اساسی دارد آنگاه احتمالا باید کیبرد را باز کنید تا ...........

 


موضوعات مرتبط: درس هشتاد تمیز کردن کیبرد ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, | 7:44 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon